Ligula
Skoči na vsebino
  Vsi članki

Angleščina: ali tudi vi delate teh 8 napak pri telefoniranju?

Vam je poznana situacija iz pisarne, ko zazvoni telefon, na njem pa telefonska številka iz tujine? Sodelavci s pogledom poiščejo tistega, ki zna najbolje angleško, morda mu celo kdo reče: ˝Telefon zate.˝

Marsikdo si v tem trenutku (ponovno) reče, da mora nekaj ukreniti glede svoje angleščine. Poglejte najpogostejše napake v angleščini in preverite, ali jih delate tudi vi.

Mnogo več praktičnih pogovorov v angleščini pa vas čaka na kratki in učinkoviti delavnici Telefoniranje v angleščini. 

Lingula I Učenje angleščine - telefoniranje
Premagajte strah pred govorjenjem v angleščini.

Preverite svoje znanje pri telefoniranju! 

 

1. Kako se predstavimo, ko nekoga kličemo

  • Hi, my name is Jane Myers from X-Tech.
  • Hi, this is Jane Myers from X-Tech.

Pravilno: Hi, this is Jane Myers from X-Tech.

Nasvet: Po telefonu se vedno predstavimo v tretji osebi.

2. Kako se bomo oglasili na telefon?

  • Hello. Lingula, Rachel here.
  • Lingula, Rachel speaking, please,
  • Lingula, Rachel speaking. How can I help you?
Nasvet: Čeprav se zdi precej dolgo, je tretja oblika (Lingula, Rachel speaking. How can I help you?) najprimernejša za javljanje na telefon v podjetju. Tudi tu sledimo pravilu, da se po telefonu predstavimo v tretji osebi.

3. Želim govoriti z ...

  • Could I speak to Mr Johnson?
  • Could I speak with Mr Johnson?

Pravilno: Could I speak to Mr Johnson?

Razlaga: Čeprav je fraza speak with pravilna v mnogih kontekstih, se v uradnih situacijah in telefonskem pogovoru uporablja speak to.

4. Kdo kliče?

  • Who's calling, please?
  • Who are you?

Če želimo izvedeti ime klicatelja, je vljudno vprašati:

  • Who is calling, please? / May I ask who is calling?  / Could I take your name, please

Nikakor ne recite: Who are you?, kajti izpade zelo nevljudno.

5. Klicatelj naj počaka na liniji

  • Wait a moment!
  • Could you hold, please
Če želimo, da klicatelj počaka na liniji, rečemo:
  • Could you hold please.
  • Please hold the line.
  • Just a moment, please.

6. Kako povemo, da nekdo ni na voljo

  • I'm sorry he's not here at the moment.
  • I'm afraid he isn't in the office at the moment.

Če nekoga ni v pisarni ali je trenutno zaseden, lahko rečemo:

  • I'm afraid he's out of the office at the moment.
  • I'm afraid he is not available at the moment.
  • I'm afraid he's on the the other line at the moment.

7. Vprašamo, ali želi klicatelj pustiti sporočilo?

  • Would you like to leave a message?
  • Would you like to take a message?

Če želimo prevzeti sporočilo, lahko vprašamo:

  • Would you like to leave a message?
  • Can I take a message? / Can I give him/her a message?

8. Klicana oseba je na sestanku?

  • I am afraid Ms Jones is in a meeting.
  • I am afraid Ms Jones is at a meeting.
  • I am afraid Ms Jones is on a meeting.
Pravilna sta dva odgovora:
  • I am afraid Ms Jones is in a meeting. 
  • I am afraid Ms Jones is at a meeting.

Slušalka ne grize! Premagajte svoj strah na tečaju angleščine

Da bi premagali strah pred govorom po telefonu v angleščini, je najvarneje, da se fraz preprosto naučite na pamet. Če jih avtomatizirate, ne boste v zadregi, ko boste morali opraviti telefonski klic v angleščini. Če želite, vam jih pošljemo: za praktično darilce nam pišite na info@lingula.si.

V Linguli učenje angleščine poteka po govorni metodi − tečajniki so glavni govorci. To je zagotovilo, da premagamo strah pred govorjenjem v tujem jeziku. Če pa bi radi fraze za telefoniranje usvojili na hitro, preberite več o delavnici Telefoniranje v angleščini.

88/120