Ligula
Skoči na vsebino
Brezplačni online testi 📝: preveri svoje znanje
  Vsi članki

Učenje tujih jezikov – kakšen je dober učitelj?

Učenje tujih jezikov mora biti tečajnikom prijetno. Kakšen je dober učitelj?

teachers

Prilagodljivost različnim tipom tečajnikov

Prilagodljivost je ena od pomembnejših spretnosti dobrega učitelja tujih jezikov. Tečajnike prepriča z načinom poučevanja, ki ga tisti, ki se učenja tujega jezika spominjajo iz rednega šolanja, pogosto ne poznajo.

Učenje tujih jezikov prek pogovora

Dober učitelj slovnico uči prek pogovora, tako da tečajnik nima občutka, da se uči slovnico, ampak da se pogovarja;

  • nove besede uči v številnih primerih in je zadovoljen šele, ko zna večina tečajnikov besedo uporabiti v stavku;
  • nove besedne zveze in pomembne stavčne strukture, za katere želi, da jih tečajniki znajo, napiše na tablo;
  • uporablja kartončke z besedami in deli stavkov ter tako tečajnikom olajša učenje in jim ponudi ideje za stavek oziroma pogovor v tujem jeziku.

S pomočjo vseh teh in še drugih orodih »orodij« tečajniki besedne zveze »sidrajo« v stavkih in si jih lažje in hitreje zapomnijo.

Posebnosti poučevanja odraslih

Dober učitelj pozna tudi posebnosti poučevanja odraslih in jih upošteva pri učenju jezika. S svojo dobro pripravljenostjo na pouk, energijo in sposobnostjo, da pripravi ure, ki minejo, ne da bi tečajniki nestrpno pogledovali na uro, pri odraslem vzbudi zaupanje.

Zaupanje pa je ključno za pripravljenost tečajnika, da si bo kljub številnim obveznostim vzel čas za učenje jezika in poleg tečaja naredil tudi kratko domačo nalogo.

Učitelji, ki učijo s srcem

V Linguli vas bomo učili učitelji, ki nam je poučevanje izziv in ki delamo s srcem. V razred prinesemo pozitivno energijo in z njo tečajnike navdušimo za učenje jezika. Naši tečajniki to cenijo in z veseljem nadaljujejo tečaj.

Se vidimo?

Naše učitelje lahko spoznate na brezplačnih predstavitvenih urah v septembru in februarju. Prepričani smo, da vas bodo navdušili za učenje tujih jezikov. Prijava in več informacij o terminih.

29/30