Telefoniranje v angleščini

Telefoniranje v angleščini

  Bi se radi znebili strahu pred telefoniranjem v angleščini? Na praktični delavnici Telefoniranje v angleščini se boste naučili najpomembnejših fraz, ki jih potrebujete za suveren telefonski pogovor v ang...
Preberi več

Vzdržujmo dobre odnose z asertivnim komuniciranjem!

Vzdržujmo dobre odnose z asertivnim komuniciranjem!

Agresivno, pasivno in agresivno pasivno vedenje so tri obrambna vedenja, ki kažejo našo šibkost. Pri komunikaciji potrebujemo asertivno vedenje - na situacijo je treba pogledati iz treh smeri.
Preberi več

8 koristi e-učenja tujih jezikov

8 koristi e-učenja tujih jezikov

E-učenje ima pozitiven učinek na zaposlene, predvsem pri milenijcih. Podjetja, ki so e-učenje jezikov vključila v svoje poslovne načrte, ugotavljajo velike koristi.
Preberi več

Zakaj se podjetja odločajo za e-učenje

Zakaj se podjetja odločajo za e-učenje

Tehnologije so dramatično spremenile način, kako živimo, komuniciramo in pridobivamo nova znanja. E-učenje ima fleksibilnost, ki si jo zaposleni želijo.
Preberi več

Aktivno poslušanje - ključ do boljše komunikacije

Aktivno poslušanje - ključ do boljše komunikacije

Pri komunikaciji so nekatera vedenja posebno pomembna; med njimi je aktivno poslušanje. Aktivno poslušanje omogoča pristen stik in odnos z drugo osebo ter je temelj vsake dobre medosebne komunikacije. Z aktivnim poslušanjem ...
Preberi več