Agresivno, pasivno in agresivno pasivno vedenje so tri obrambna vedenja, ki kažejo našo šibkost. Pri komunikaciji potrebujemo asertivno vedenje - na situacijo je treba pogledati iz treh smeri.
Preberi več
E-učenje ima pozitiven učinek na zaposlene, predvsem pri milenijcih. Podjetja, ki so e-učenje jezikov vključila v svoje poslovne načrte, ugotavljajo velike koristi.
Preberi več
Tehnologije so dramatično spremenile način, kako živimo, komuniciramo in pridobivamo nova znanja. E-učenje ima fleksibilnost, ki si jo zaposleni želijo.
Preberi več
Pri komunikaciji so nekatera vedenja posebno pomembna; med njimi je aktivno poslušanje. Aktivno poslušanje omogoča pristen stik in odnos z drugo osebo ter je temelj vsake dobre medosebne komunikacije.
Z aktivnim poslušanjem ...
Preberi več
Vpogled v znanje tujega jezika zaposlenih ali kandidatov za zaposlitev podjetju olajša zaposlovanje in karierno načrtovanje za zaposlene ter poenostavi izbiro ustreznega izobraževanja.
Preberi več